Тијанија

Видимо се у Тииииијааању…

88 поставки Дејвида Лејна

2 коментара

Извор

Док бела раса не схвати да постоји само један извор у коме можемо проналазити вечне истине, неће бити мира ни стабилности на Земљи. У непроменљивим Законима Природе налазе се кључеви живота, реда и разумевања. Речи људи, чак и оних које неки сматрају “надахнутима”, подложне су преводима, додавањима,мењањима и искривљивањима разних смртника. Стога, свако писање или утицај, прошли или модерни, мора проћи кроз тест усклађености са Законом Природе. Бели људи широм света морају колективно схватити да су они подједнако подложни суровим Законима Природе, исто као и свако друго биће у свемиру, иначе неће осигурати мир, стабилност, па чак ни свој опстанак. Свет је у пламенима, јер расе, народи и културе бивају присиљени да пркосе својим природом стеченим инстинктима чији је задатак осигурати самопреживљавање. Многи људи добре воље, али са мало разумевања, боре се против симптома који су резултат непоштовања Закона Природе. Како је то људска природа, многи ускогрудо прихватају погледе и усвојене догме произашле из тренутних околности и нечије манипулације. То је подстицано од стране моћног и безобзирног племена које већ вековима контролише дешавања широм света искоришћавајући човекове основне инстинкте. Борба међу непросвећенима служи им као њихова маска и штит. Дубље разумевање основних закона који управљају животом човека је битно ако желимо спасити цивилизацију од зеленашког крвника. Ових неколико страница нису намењене да пруже детаљан систем владања, већ су упутства и правила, која када су схваћена требају служити и очувати човека као појединца и као народ.

88 поставки Дејвида Лејна

Линк ка видео прилогу на YouTube
Видео прилог можете скинути преко овог сајта.

1.) Било која религија или учење које негира Законе Природе је погрешно.

2.) Каква год била људска перцепција Бога, или Богова, или Сила Природе, нико не може порећи да су Закони Природе дело и смисао тих сила.

3.) Бог и религија су одвојени и често конфликтни појмови. Природа је доказ божанског плана, јер свет природе јесте дело силе или интелигенције коју људи називају Бог. Религија је креација смртника, стога јој је судбина да пропадне. Религија може очувати или уништити људе, у зависности од структуре коју су јој дали њени зачетници, њихових мотива и сплета историјских околности.

4.) Најисправнији облик молитве јесте заједништво са природом. А оно се не изражава речима. Оди на усамљено место, по могућности на врх планине, под ведрим небом бескрајног свемира. Тада размисли о замршености бескрајног макрокосмоса. Схвати да си ти у једну руку потпуно неважан у погледу величине свеукупне природе, а у другу руку си потенцијално невероватно вредан као карика у ланцу судбине. Ту ми налазимо склад са Природом, а са складом долази и снага, мир и сигурност.

5.) Световни системи моћи штите и промовишу религије које говоре о загробном животу. Због тога људи бивају учени да се одрекну борбе против предатора у овом животу.

6.) Историја, и световна и религијска, је бајка створена да сервира превару и написана је од стране оних којима она користи.

7.) Религија у свом најкориснијем облику симболизије људе и њихове културе. Мултирасна религија уништава осећање јединствености, посебности и вредности неопходне за опстанак расе.

8.) Оно што људи називају “натприродним”, је заправо “природно” које још није схваћено или откривено.

9.) Повећање броја закона са последицом губитка слободе је знак, директно пропорционалан духовној болести народа.

10.) Ако је народ лишен духовног здравља и моралних особа, тада ће влада и непринципијелни људи попунити та празна места. Стога, слобода долази са моралним вредностима,а тиранија јача са пропадањем морала.

11.) Истина захтева мало објашњавања. Стога, пазите се речитих објашњења. Велика начела откривају се краткоћом исказивања.

12.) Истина се не боји истраживања.

13.) Неутемељено веровање је понор. Људи који не преиспитују вредност и исправност својих веровања, с разлогом ће трпети или нестати.

14.) У складу са Законима Природе, ништа није важније осигурања опстанка властите врсте.

15.) Не постоји већа мотивациона сила од нечијег уверења да је у праву.

16.) Оштроумље је знак здравих људи. У болесном или умирућем народу, цивилизацији, култури или раси, суштина је изостављена у корист привида.

17.) Оштроумље подразумева способност препознавања разлике између веровања и доказивања стварности.

18.) Не постоје ствари попут права или привилегија пред Законима Природе. Јелен којег прогони гладни лав нема право на живот. Али он може себи осигурати живот, ако следи правила природних инстинката да буде будан и спреман на бег. Слично томе, ни људи немају право на живот, слободу или срећу. Те околности могу бити пружене од стране самог себе, нечије породице, нечијег племена или нечијих предака, али оне су свеједно пружене и нису права. Даље, вредност тог пруженог може бити осигурана опет само поштовањем Закона Природе.

19.) Људи који нису уверени у њихову посебност и вредност ће пропасти.

20.) Бела раса је трпела инвазије и бруталности из Африке и Азије хиљадама година. На пример, Атила и азијски Хуни који су напали Европу у петом веку, силујући, пљачкајући и убијајући између Алпа, Балтика и Каспијског мора. Тај сценарио је поновљен од стране Монгола и Џингис Кана 800 година касније. (Поменимо овде само да амерички Индијанци нису “домороци”, већ су по раси Монголи из Азије). У осмом веку, стотинама година пре него што су црнци доведени у Америку, северноафрички Маори мешане расне позадине, напали су и освојили Португалију, Шпанију и део Француске. Стога, покушаји да се белој раси прикачи етикета криваца и злочинаца од стране неких, су бесмислени због историјских околности и Закона Природе који не допушта самилост међу врстама. Заправо, све расе су немерљиво профитирале од креативне генијалности Аријеваца.

21.) Људи који допусте другима који нису њихове расе да живе међу њима ће пропасти, јер неизбежан резултат расне интеграције је међурасно размножавање које уништава карактеристике и опстанак расе. Присилна интеграција је намерни и злобни геноцид, посебно за људе попут беле расе, који су сада мала мањина у свету.

22.) У коначном анализирању, раса или врста не просуђује се као супериорна или инфериорна због својих достигнућа,него према вољи и способности преживљавања.

23.) Политички, економски и верски системи могу бити уништени и ускрснути од стране човека, али смрт расе је вечна.

24.) Ни једна раса људи не може неограничено продужавати свој опстанак без територијалних императива кроз које умножава, штити и залаже се за своју врсту.

25.) Људи без своје властите културе ће пропасти.

26.) Природа је поставила одређену антипатију међу расама и врстама како би осигурала индивидуалност и опстанак сваке. Кршење територијалних императива неопходних да очувају ту антипатију, води или према сукобу, или према мешању.

27.) Није конструктивно мрзети оне који су других раса, па чак ни оне мешаних раса. Али сепарација мора бити очувана због опстанка властите расе. Особа, међутим мора мрзети оне припаднике њене властите расе који чине издају против своје властите врсте и против свог народа. Такође и оне који уништавају његову културу, или ексклузивност његовог територијалног императива.

28.) Концепт мултирасног друштва крши сваки Природни Закон за опстанак врсте.

29.) Концепт “једнакости” декларисан је као лаж од стране Природе. То је потрага за најнижим демонством, и та потрага ће уништити сваку супериорну расу, народ или културу. Да би запрежни коњ трчао једнако брзо као и тркачки коњ, прво бисте требали осакатити тркачког коња; исто тако да би тркачки коњ могао вући једнако као и запрежни, морали бисте прво осакатити запрежног коња. У оба случаја, тежња за једнакошћу је уништење савршености.

30.) Нагоне за преживљавање расе или врсте одредила је Природа.

31.) Нагони су природни, савршени механизми опстанка сваке расе и врсте. Људска слабост рационализирања ситуације због властитог удовољавања не сме ометати природне нагоне.

32.) Мешање раса јесте, и увек је било највећа претња опстанку аријевске расе.

33.) Саосећање међу врстама супротно је Законима Природе, и према томе је суицидно. Ако би вук интервенисао да спаси јагње од лава, он би био убијен. Данас, ми видимо белог човека који је под ударима толиких пореза да не може себи приуштити децу. Повећани порези се тада користе за издржавање десетина милиона небелаца, од којих многи онда траже последње белкиње за своје партнерке за размножавање. Као што видите, човек је подложан Законима Природе. То нема никакве везе са моралношћу, мржњом, добром или злом. Природа не признаје концепт добра и зла у међурасним односима. Ако лав поједе јагње, то је добро за лава, а зло за јагње. Ако јагње побегне лаву и лав гладује, то је добро за јагње, а зло за лава. Тиме видимо да је исти догађај обележен и као добро и као зло. То не може бити, стога нема никаквих контрадикција унутар Закона Природе.

34.) Нагон за сексуалним уједињењем је део савршеног природног механизма за опстанак врсте. Он се јавља у раним годинама живота, и често се наставља до касних година. Он не сме бити обуздаван, његова намена, репродукција, не сме такође бити ометана. Схватите да су хиљадама година наше жене рађале децу у раним годинама. Сада, у покушају да удовоље и да се докажу у страној култури, одупиру се природом одређеним нагонима и обавезама. Учите одговорности, али исто тако, имајте разумевања. Живот расе потиче из утроба њених мајки. Онај ко би судио мора најпре разумети разлику између оног што је добро и што је право.

35.) Хомосексуализам је злочин против природе. Природа је одредила нагон за сексуалним односом у сврху репродукције, и стога очувања врсте. Мушки сексуални нагон мора бити усмерен на придобијање женске популације, као и елементи попут територије и снаге, који су неопходни да би их очували.

36.) Сексуална порнографија срозава природу свих који су укључени. Предивна гола жена је уметност, а камера међу њеним коленима која истражује њене интимне делове је порнографија.

37.) Раса чији се мушкарци неће борити до смрти да задрже и размножавају се са својим партнеркама, изумреће. Сваки бели човек са здравим инстинктима осећа гађење и одбојност када види жену своје расе са мушкарцем друге расе. Они који данас контролишу медије и збивања на западу, говоре да је то погрешно и срамотно. Називају то “расизмом”. Као сваки “изам”, на пример реч “национализам” значи промовисање властитог народа; “расизам” једноставно значи промовисање и заштита живота властите расе. То је, можда, најпоноснија реч која постоји. Сваки човек који пркоси тим инстинктима је противприродан.

38.) У болесном и умирућем народу, култури, раси или цивилизацији, политичко размимоилажење или традиционалне вредности биће обележене и прогоњене од стране инквизитора као тешки злочини који су маскирани шовинистичким патриотама.

39.) Људи који не познају своју прошлост обешчастиће своју садашњост и уништити будућност.

40.) Раса мора изнад свега поштовати оне који су дали своје животе или слободу за опстанак народа.

41.) Људи, односно припадници расе, припадници су и народа. Расна лојалност мора прећи географске и националне границе. Ако се то учи и схвати, зауставиће братоубилачке ратове. Ратови не смеју бити вођени у корист друге расе.

42.) Народне вође нису владари, они су слуге и чувари. Они не смеју служити властитој користи. Изаберите само чуваре који немају интереса у акумулацији материјалних ствари.

43.) Бирајте и процењујте своје вође према следећем: онај ко увек тражи да смањи моћ владе је доброг срца и савести. Онај ко тражи ширење моћи владе је суштински тиранин.

44.) Ниједна влада не може никоме ништа дати ако прво другоме то не узме. Влада је, по својој нарави, легализована отимачина. Ограничена количина власти је потребан терет за одбрану народа и очување унутрашњег реда. Све преко тога је контрапродуктивно за слободу.

45.) Основни закон, Устав једног народа, не сме бити прихваћен на други начин осим једногласним консензусом свих странака и све странке морају бити присутне. Иначе се врата отварају остварењу најопаснијег и смртоносног облика владавине, демократији.

46.) У демократији, онај ко контролише медије и тиме умове бирачког тела, има моћ коју нису могли ни замислити краљеви или диктатори.

47.) Најједноставнији начин да се опише демократија јесте: Три човека чине власт, сваки има један глас. Онда двојица њих гласају да украду имовину трећег.

48.) Каснији стадијуми демократије пуни су страних ратова, јер банкротирали систем покушава себе очувати тако што пљачка друге народе.

49.) У демократији, оно што је законито ретко је морално, а оно што је морално је често незаконито.

50.) Након демократије обично долази јак човек… неки га зову диктатор. То је једини начин да се поврати ред из хаоса насталог због демократије. Бирајте тог човека пажљиво! Он мора бити чувар у свом срцу. Он мора бити онај који је показао да је једина сврха његовог живота опстанак његовог народа. Његов циљ мора бити да поврати закон утемељен на савршеном Закону Природе. Не бирајте га на основу његових речи. Бирајте онога ко је жртвовао све пред тиранијом, онога који је издржао и преживео. То је једини прави доказ његове вредности и његових мотива.

51.) Систем који има моћ учиниће све, без обзира колико брутално било, да се очува.

52.) Тиранија не може бити окончана без употребе силе.

53.) Они који чине издају маскирају своја дела као патриотизам.

54.) Пропаганда је главна компонента свих система моћи, и световних и верских. Лажна пропаганда је главна компонента непринципијелних система моћи. Сви ти системи се труде уверити људе да је тај систем добар, праведан, користан и племенит, као и вредан одбранити га и да траје вечно. Чим је пропаганда више шовинистичка, то људи требају бити сумњичавији у истинитост тих тврдњи.

55.) Политичка моћ, у коначној анализи, створена је и одржавана путем силе.

56.) Систем моћи, световни или верски, који искоришћава патриотизам или му је потребна речитост и реторика за свој опстанак, прикрива тиранију.

57.) Пропаганда је легитимно и неопходно оружје у свакој борби. Елементи успешне пропаганде су: једноставност, осећајност, понављање и краткоћа. Такође, пошто верују оно што желе веровати, и пошто желе веровати оно што сматрају корисним за њих, тада успешна пропаганда мора бити усмерена ка интересима оних којима је упућена.

58.) Тираније уче шта треба мислити, слободни људи уче како размишљати.

59.) Чувај се људи који се богате коришћењем речи. Поготову се чувај адвоката и свештеника који негирају Закон Природе.

60.) Родољуб, кога воде у тамницу или под крвникову оштрицу, биће највише осуђиван од стране својих бивших пријатеља и савезника, јер они желе избећи исту судбину.

61.) Нежна богиња мира живи само под заштитничком руком приправног бога рата.

62.) Основни закон једног народа мора потврђивати и штитити расну и културолошку скупину за чију добробит је створен, да осигурава будући опстанак народа, и да служи добробити искључиво тог народа.

63.) Изумреће она раса или култура која допусти другима утицај или контролу над следећим:

* средствима информисања
* образовним системом
* верским институцијама
* политичким институцијама
* финансијама
* правним институцијама
* културним институцијама
* економијом

64.) Праведни закони траже мало објашњавања. Њихов смисао је непобитан у једноставности и одређености.

65.) На људска осећања више утичу изговорене, него написане речи. Зато ће владајућа тиранија реаговати насилније на окупљања неистомишљеника него на књиге или памфлете.

66.) Основни Закон Природе, или било који закон, ефикасан је онолико колико постоји воље и моћи да се спроводи.

67.) Ненаоружани или немилитантни људи постаће робови.

68.) Неки кажу да је перо јаче од мача. Можда јесте. Ипак, реч без мача нема ауторитета.

69.) Тираније се обично граде корак по корак и прикривају се племенитом реториком.

70.) Разлика између терориста и патриоте је контрола медија.

71.) Просуђивање чувара, вођа, мора бити у складу са Законом Природе.

72.) Материјализам је плитак и деструктиван. Чувари народа морају константно упозоравати на и борити се против материјалистичког духа у народу. Стицање богатства и имовине, као потреба за добробит нечије породице, стечено на частан начин је праведно и исправно. Израбљивање, поготову зеленашење, је деструктивно за народ.

73.) Материјализам тера човека да тражи лажни статус у богатству и имовини. Истински друштвени статус произилази из служења породици, раси и народу.

74.) Материјализам води ка очигледној, непотребној потрошњи, која на крају води злоупотреби природе и уништењу животне средине. То је неприродно. Истински чувари народа морају бити у потпуности лишени материјализма.

75.) Функција трговца јесте да омогући начин размене. Трговац који пропагира непотребну потрошњу и материјализам не сме бити толерисан.

76.) Једина законита функција новца јесте функција средства за размену. Све друге, а посебно зеленашење су незаконите. Зеленашење (камата) у било ком проценту је злочин који не сме бити толерисан.

77.) Народ у коме влада аристократија новца, адвоката или трговаца постаће тиранија.

78.) Најједноставнији начин да се опише банкарски систем базиран на зеленашењу је следећи: банкари траже да имовина народа буде јемство за њихове позајмице. Уз камате, више новца им се дугује него што су га дали позајмицама. Тако да, временом банкари евентуално постају власници народа.

79.) Зеленашење (камате), инфлације, порези су крађе помоћу заваравања и уништавају морал народа.

80.) Богатство стечено без жртвовања или часног рада обично бива злоупотребљено.

81.) Ништа у природи није статично, сила или расте и шири се, или слаби и умире.

82.) Поштовање мора бити заслужено, оно не може бити захтевано или стечено обманом.

83.) Избегавај заједљивог човека, јер његова пакост ће затровати твоју нарав.

84.) Самодисциплина је обележје “вишег” човека.

85.) Позитивна особина човека је да не очајава у несрећи.

86.) Будала процењује људе према њиховим речима. Паметан човек процењује људе према њиховим поступцима и достигнућима.

87.) У нашим односима, као и у свим Законима Природе, за сваку акцију постоји реакција. Оно што сејемо, то ће бити и пожето, ако не од стране нас, онда од стране неког другог.

88.) Ово су знакови болесног или умирућег народа. Ако их препознате, ваши чувари чине издају:

* мешање или уништавање властите расе
* уништавање институције породице
* наметнути порези
* корупција у правосуђу
* терор и насиље према онима који упозоравају на грешке народа
* неморалност: дрога, алкохолизам,итд…
* чедоморство (данас се назива побачај или абортус)
* уништавање платног средства (инфлација или зеленашење)
* странци у земљи, стране културе
* материјализам
* страни ратови
* чувари (вође) који стичу богатство или славу
* хомосексуализам
* религија која није темељена на Законима Природе

Остале текстове Дејвид Лејна можете преузети ОДАВДЕ.

Advertisements

2 thoughts on “88 поставки Дејвида Лејна

  1. Свака му је на месту! 14!

  2. Jasno je da Srbija i Srbski narod nestaje, ali ne minovno. Na zalost mi se i dalje ne budimo. Da bi smo opstali, ovih 88 postavki treba da budu i Zakonski ozvaniceni!
    Eto do nestajanja ce nas dovesti ono „mi cemo politickim sredstvima da se borimo…“, ili otvoreno propagiranje homoseksualizma…
    ma da ne navodim, ali stvarno ovih 88 postavki treba ODMAH primeniti, pa da ako bar neko opstane.

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s