Тијанија

Видимо се у Тииииијааању…

Добрица Ерић: Пркосна Песма

Оставите коментар

Аутор: Добрица Ерић

Ја, кћи Божја Србија изјављујем драговољно
кроз ланце и жицу пред сведоцима
Силом, Муком и Неправдом
да крива сам и да признајем кривицу !

Крива сам што сам неко, а не нико и нетко
Крива сам што у доба општег Србобрста
идем у православну цркву додуше, поретко
и што се крстим овако с три прста !

Крива сам што јесам, а треба да нисам
Крива сам ја одавно што стојим усправно
и гледам у небо, уместо у траву
Крива сам што се дрзнух против кривде
Крива сам што опет славим своју Крсну Славу !

Крива сам што пишем и читам ћирилицом
Крива сам што певам, смејем се и псујем (а понекад и лајем)
Крива сам, и признајем да не знам што знам,
и да знам што не знам.
Крива сам, и да завршим с највећом кривицом
(пре него што се заценим од смеха)
Крива сам, тврдоглавка што сам Православка и Светосавка
и што не верујем у свети злочин и опрост од греха !

Крива сам и грешна, дакле што постојим
и кад већ постојим и још дрско стојим
што бар не признам да не постојим !

Ако то признам да сачувам главу
изгубићу Часни Крст и Крсну Славу
Ако не признам црно ми се пише
цео свет ће на моју земљу да кидише.
Руље бивших људи лопова и гоља
Чопори робота и других монструма
кидисаће на моје воћњаке и поља
и на моје беле куће поред друма
око којих, као најлепше одиве
цветају трешње, јабуке и шљиве.

А ево, признајем и то за спас рода
ја више не постојим
скините ме с листе ја сам одсад само
ваздух, светлост и вода
три елемента који вам користе
а ово што пред вама говори и хода
то је оно што ви од мене створисте !

Моја ружна слика озарена лика
коју умножавате у вечери и јутра
то је слика ваше свести и подсвести
То нисам ја, споља то сте виизнутра !

Мој душманине са хиљаду руку
с хиљаду слугу и слушкиња лажи
убрао си ми сунце као јабуку
и радост чисту као булка у ражи
моји ће потомци пити јед и чемер
а твоји већ пију горку медовину
за крвав новац којим пуниш немер
распродајући моју дедовину.

Суд ће ти лудачку кошуљу обући
и тек тада ће се мало разданити
или ће планета од срамоте пући
и све нас у исти амбис сахранити.

Много смо важне, Земљо моја мила,
Ја и Моје сестре ИСТИНА и ПРАВДА
чим се на нас дигла оволика сила
чим су на нас зинуле кривда и неправда !

Руље бивших људи, убица и гоља
чопори робота и других монструма
кидисаће на моје воћњаке и поља
и на моје беле куће поред друма
око које, као најлепше одиве
цветају липе, јабуке и шљиве.

Шта ће овде ове побеснеле звери
које ти черече синове и кћери
мора да су чуле белосветске банде да имају златна срца па их ваде
да их пресаде у сопствене груди не би ли и они тако били људи !

Господо тужиоци, судци и џелати
исписали сте ми своје заповести
по зеницама најфинијем стаклу
што теже живим, лакше ћу умрети
зашли сте много у ноћ поодмаклу
али узалуд ће те линчовати
најгостољубивији народ на планети
(због чега ћете горети у паклу)
јер људско срце чудо над чудима
неће да се прими у вашим грудима !

Ја се не плашим срмти
црне дуге већ ропског живота и болести дуге.
Смрт је честа појава међ нама Србима
као што су пролеће, лето, јесен, зима
и није страшнија поготово дању
од суше, поплаве, земљотреса, мраза
кад је човек сретне на своме имању
окађене душе и светла образа.

Злонамерници сити и манити
све ми забранисте у рођеној кући
ал не може ми нико забранити
да певам и да се смејем, умирући.
А то се вама више не догађа
ни кад свадбујете
ни кад вам се рађа !

Поштедите ме коца и конопца
и разапните ме на врху планина
као ваши праоци што су мог праоца
Исуса Христа Назарећанина.
Ја ћу да гледам, а ви зажмурите
иначе ће вам се очи распрснути
од сјаја мог лица.
Само пожурите
што ме пре разапнете
пре ћу Васкрснути !

Оставите одговор

